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3/02/2013 COOP TEST HIP

Inviato: mar gen 29, 2013 9:13 am
da Giallustio
Come da titolo il 3 febbraio alle ore 19e30 siamo stati invitati dal team di sviluppo HIP a giocare una coop con loro.
Ovviamente HIP è una mod necessaria per l'evento. Gli slots non sono tantissimi, quindi spero di poter accontentare tutti.
Qui un link per maggiori dettagli:
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... ll+pacific

Che gli interessati postino presenza.

Partecipanti:
- Giallustio
- Crasso
- Raven

Dettagli aggiuntivi (vi posto il pm ricevuto):

We do use ACRE sometimes, but for the test I think normal teamspeak will be best. So all that's needed are the latest versions of:
CBA
CBA_A2
CBA_OA
@Pacific_beta

And can ask your guys to make sure they are not running any other mods please.


Server/Teamspeak details

Server: filter for daOarges HiP Testserver
Password: WILDCAT
Teamspeak address: daOarge.net

Date/Time:
Sun 3rd Feb
7.30pm (your time)


Quick Briefing:


We are a 10 man infantry unit operating in the jungle of Kohima. We have been tasked with 2 main tasks and 2 side tasks.

Main Tasks:
- Search and destroy a mortar site.
- Reach the evacuation site before the time runs out.

Secondary tasks:
- Search and destroy as many enemy ammo caches as possible.
- Eliminate as many of the enemy as possible.

Other info:
- Our Commanding officer has the ability to call in ammunition supply drops.
- We use Bon_AIS revive system atm. Basically anyone can revive other players, but medics can do it much quicker.

Respawn system:


This mission uses my 'Team Respawn' script and its one of the main reasons for testing the mission.
Basically it allows players to respawn at a team mates position. When someone dies and their respawn timer has elapsed, all players will be informed that they are 'waiting for a respawn location'. Any alive players will then be able to allocate their position as a respawn location via their action menu. Selecting the option makes that players location the respawn position and all players waiting to respawn will spawn in on the their postion.


Dynamic AI

The second main reason for testing is assess the enemy numbers and playability. The mission uses a dynamic AI spawning script so the enemy numbers are adjusted according to the number of players. Hopefully the balance is about right, but we will see.



Ok I think thats about it. If you have any questions or I've missed something, just ask.

Re: 3/02/2013 COOP TEST HIP

Inviato: mar gen 29, 2013 10:12 am
da ramius86
presenteeeee

Re: 3/02/2013 COOP TEST HIP

Inviato: mar gen 29, 2013 3:38 pm
da Paridan
vengo anch'io,se non tolgo spazio a qualcuno migliore.

Re: 3/02/2013 COOP TEST HIP

Inviato: mar gen 29, 2013 4:00 pm
da Giallustio
[quote="Paridan"]
vengo anch'io,se non tolgo spazio a qualcuno migliore.
[/quote]
Quando mai si è lasciato a casa qualcuno per la skill? ;)

Re: 3/02/2013 COOP TEST HIP

Inviato: mar gen 29, 2013 4:24 pm
da Paridan
sò che non facciamo differenze,ma penso anche che ad'un invito così è sempre meglio, per il clan, presentarsi al meglio possibile.

Re: 3/02/2013 COOP TEST HIP

Inviato: mar gen 29, 2013 8:58 pm
da Muttley
Presente se c'e' posto! Ho già la MOD.

Re: 3/02/2013 COOP TEST HIP

Inviato: mar gen 29, 2013 9:25 pm
da Zebra3
presente

Re: 3/02/2013 COOP TEST HIP

Inviato: ven feb 01, 2013 10:38 am
da Giallustio
Aggiornato il primo post! Purtroppo credo non ci sia posto per tutti :(

Re: 3/02/2013 COOP TEST HIP

Inviato: ven feb 01, 2013 9:32 pm
da Papo
Mi interessa, ma essendo la mia serata "semimuta"  :-X non vorrei creare problemi. Ma c'è da parlare in inglese?

Re: 3/02/2013 COOP TEST HIP

Inviato: ven feb 01, 2013 9:34 pm
da Giallustio
Eh si sono inglesi! :o

Re: 3/02/2013 COOP TEST HIP

Inviato: ven feb 01, 2013 10:13 pm
da Papo
Allora vengo in TS ad ascoltarvi  8)

Re: 3/02/2013 COOP TEST HIP

Inviato: ven feb 01, 2013 10:16 pm
da Giallustio
Vieni a farti del ridere insomma :P

Re: 3/02/2013 COOP TEST HIP

Inviato: sab feb 02, 2013 1:55 am
da ramius86
Io cedo volentieri il posto a zebra o papo  ;)